wtorek, 9 listopada 2010

moja pasja....

Przeprowadzka to trudna rzecz, nie chodzi mi tylko o sprawy organizacyjne, ale przede wszystkim o ułożenie sobie od początku wszystkiego. Trzeba odnaleźć się w nowej rzeczywistości, w tłumie nowych ludzi, a to czasami bywa trudne. Właśnie wtedy nawiązała się moja znajomość z jogą. I to był strzał w dziesiątkę!!!! Joga jest dziedziną wieloaspektową. Celem  jogi jest poznanie duszy, jednak po drodze pojawia się mnóstwo korzystnych efektów ubocznych np. zdrowie, szczęście, spokój i równowaga. Joga pozwala mi pokonywać bariery mojego ciała, uczy wytrwałości w dążeniu do celu i pokazuje, że ciężka praca nad sobą przynosi rezultaty. Jeżeli chodzi o aspekty zdrowotne to wielkim plusem jest wpływ jogi na kręgosłup- niweluje bóle. Jest to trochę terapia ciała i duszy!!!!









Zachęcam wszystkich do ćwiczenia jogi!!!!!
Miłego dnia





Brak komentarzy: